Kako da naručim?
Vrlo lako. Tu smo da prođemo svaki korak zajedno. Samo pratite sledeće korake:
(1) Potrebno je da na glavnom ekranu podesite adresu za dostavu. Vodite računa da izaberete tačnu ulicu ili objekat.
Zatim ćete na raspolaganju imati 4 opcije tj. kategorije:
(1) Hrana
(2) Apoteka
(3) Pet Shop
(4) Cvećara
Pratite potrebne korake za svaku opciju, a kada završite, dostavljač će prihvatiti vašu narudžbinu i dostaviti vam je u roku od nekoliko minuta.
Koliko košta dostava?
Cijena naše usluge se optimizuje prema razdaljini, što znači da je usluga jeftinija što je razdaljina manja.
Ako naručujete nešto iz prodavnica dostupnih u aplikaciji, znaćete cijenu artikla unaprijed. Ako kliknete na prodavnicu, vidjećete unapred dogovorenu cenu dostave koja zavisi od našeg ugovora sa tom prodavnicom. Dakle, znaćete ukupnu cenu usluge pre nego što potvrdite narudžbinu.
Može se desiti da se cijena proizvoda razlikuje od cijene prikazane u aplikaciji. Ako je razlika u cijeni manja od 20%, Žurim će automatski nastaviti sa kupovinom. Ažuriranu cijenu vidjećete kada dostavljač otpremi priznanicu za kupovinu.
Ukoliko je razlika u cijeni veća od 20%, dostavljač će vas kontaktirati da bi potvrdio da li ipak želite da kupite proizvod.
Kada ŽURIM radi?
Naše radno vrijeme prati radno vreme prodavnica za koje vršimo dostavu.
Šta sve mogu da naručim?
Na našoj aplikaciji za sada možete poručiti proizvode iz sledećih kategorija: Hrana, Pet Shop, Cvijećara i Apoteka.
Želite da odemo do apoteke umijesto vas? Hoćete da pošaljete nekome cveće? Gladni ste? Želite da nahraniteljubimca?
Kod vas smo za tili čas.
Koji tip vozila dostavljači koriste za dostavu? Koliko velika može biti narudžbina?
Dostavljači kompanije Žurim koriste motocikle ili bicikle kako bi mogli da prenesu sve što želite, sve dok je težina ispod 9 kg (3 do 4 kese za kupovinu) i staje u kutiju veličine 40x40x30 cm. Žurim će vam rado dostaviti sve što vam treba ako se uklapa u ove dimenzije.
Želim da vratim proizvod. Šta treba da uradim?
Sve zahtjeve za povraćaj ili žalbe u vezi sa proizvodima morate uputiti direktno preduzeću o kojem je riječ.
Kako da kontaktiram Žurim Podršku?
Na web stranici
Kako biste nas kontaktirali putem web stranice https://zurim.ba prvo proverite da li ste ulogovani, i ako niste ulogujte se na vaš profil. Naći ćete opciju “Kontaktirajte nas” na samom dnu stranice. Kada kliknete na taj link, imaćete opciju da odaberete (isto kao i na aplikaciji), da li se radi o pitanju ili problemu koji je vezan za porudžbinu ili nešto drugo, kao i tip problema koji imate. Na ovaj način ćemo mi imati sve detalje da vam pružimo bržu i bolju uslugu. Nakon što podnesete zahtev, bićete preusmereni ili na prozor za uživo ćaskanje sa agentom ili na email (u zavisnosti od urgentnosti situacije) na koji ćete dobiti odgovor za maksimum 48 sati.
SAMO PUTEM EMAIL-A ZA ZVANIČNE ZAHTEVE I REKLAMACIJE Ako ove opcije nisu bile dovoljne, možete nam poslati email na zurim.ba.office@gmail.com koji će pregledati naš tim. Odgovor ćete dobiti za najkasnije 8 dana.
NAŠA KANCELARIJA Naša glavna kancelarija u Zvorniku se nalazi na adresi Ribarska 2. Naziv firme Žurim.ba
Kako da pronađem ono što želim?
Pri vrhu ekrana nalazi se traka za pretragu pomoću koje možete potražiti bilo koji proizvod ili lokal u vašem gradu.